Friday 19 June 2015

Ada Sesuatu Berlaku Di CERN Yang Dirahsiakan

Lanjutan dari artikel AD tentang kaitan antara CERN Laboratory di Geneva dengan gempa bumi di Nepal, kali ini AD ingin membawa pembaca mengetahui secara lebih mendalam apa yang berlaku di Large Hadron Collider, CERN. Menurut Stephen Hawkings, seorang Atheis dan saintis yang tidak percaya kepada kewujudan Tuhan, dia memberi amaran kepada para saintis di CERN bahawa "anda akan membuka kotak Pandora dan melepaskan semua roh jahat ke dunia, sekali anda membukanya, anda tidak akan mampu mengembalikan semula ke dalam kotak".

Eksperimen di CERN lebih kepada kajian intensif untuk mengetahui asal-usul kejadian makhluk dan alam semesta (mengikut apa yang diwahyukan ke dalam kitab Bible "The Book of Creation"). Ia seperti sebuah terowong masa yang besar yang mengembalikan masa kepada permulaan penciptaan.

Untuk mengetahui lebih lanjut tentang apa yang sedang berlaku di CERN, sila dengar syarahan dari Pastor Charles Lawren, biarpun dia bersyarah di hapadan penganut Kristian, ia tidak ada kena-mengena dengan akidah. Apa yang disyarahkan oleh beliau ialah berkenaan apa yang sedang dilakukan oleh saintis CERN dan dunia sedang ditipu oleh golongan tertentu untuk menyambut kedatangan Dajal yang disebut sebagai Alien, UFO dan sebagainya.


No comments:

Post a Comment