Monday 14 October 2013

Apa Kata Artis Hollywood Sendiri Tentang Industri Muzik

Nicole Scherzinger

Bekas penyanyi utama kumpulan Pussycat Dolls, Nicole Scherzinger berkata, "industri hiburan adalah begitu sengit, untuk berjaya, anda mesti serahkan jiwa anda kepada syaitan".

Bila ditanya adakah dia pernah menyerahkan jiwanya kepada "syaitan":
"Tidak, saya tidak pernah. Sebab itu saya tidak pernah mencapai tahap yang paling tinggi dalam industri hiburan. Maksud saya, di mana anugerah Oscar, Grammy saya? Kenapa saya tidak pernah dapat anugerah-anugerah ini?"







Sinead O'Connor pula menulis surat kepada Miley Cyrus melalui laman web sineadoconnor.com
Berikut dipetik sebahagian dari pesannya untuk Miley Cyrus:
"...industri muzik tidak peduli tentang kamu, atau mana-mana dari kita. Mereka akan melacurkan seluruh nilai yang ada pada kamu, dan membuatkan kamu berfikir ia adalah apa yang kamu mahukan, dan apabila kamu berakhir di dalam tempat pemulihan akibat dari perlakuan mereka, mereka akan bersenang lenang di atas kapal layar mewah di Antigua, yang mereka beli hasil dari menjual tubuh kamu dan kamu akan dapati diri kamu sangat kesunyian..."

Sinead O Connor
"...kamu memiliki bakat yang baik cukup untuk tidak membenarkan industri muzik melacurkan diri kamu. Kamu tidak sepatutnya membiarkan mereka memperbodohkan diri kamu....mereka sebenarnya hanya pentingkan wang..."

Miley Cyrus hari ini sudah tidak seperti awal yang kita biasa lihat dahulu. Dulu dia lebih dikenali sebagai remaja yang lincah, aktif tetapi menjadi anak kesayangan ayahnya, kini ia telah berubah menjadi simbol seks. Dia dikatakan telah menjadi sebilangan dari artis-artis yang telah dilacurkan dalam industri muzik demi mencapai agenda Dajal dan menjadi perantara untuk menyampaikan mesej Dajal ke seluruh dunia. Sebelum ini, Madonna, Britney Spears, Christina Aguilera dijadikan objek seks untuk mencapai hasrat segelintir boss-boss besar dalam industri hiburan mengaut kekayaan.


Imej Miley Cyrus terkini yang seksi dan tidak sesuai untuk remaja. Lengkap dengan pakaian yang menunjukkan simbol telinga Mickey Mouse (simbol MK Ultra) dan Mata Satu, rambutnya juga didandan mengikut style Mickey. Bukti dia sudah dipilih oleh golongan Elit untuk menjadi utusan propaganda Dajal al-Masih

No comments:

Post a Comment